Sinds 2015 ben ik actief op instagram, de eerste periode vooral als fitgirl, maar toen ik op 25-jarige leeftijd de diagnose acute leukemie kreeg ben ik mijn verhaal gaan delen. Wat gaat er in je om als je kanker krijgt, hoe blijf je positief? Hoe zorg je dat je weer langzaam de oude wordt na zo’n zwaar traject? Dit zijn belangrijke onderwerpen geweest en zijn het nog steeds.
Op mijn Instagram account geef ik mijn 37.000 volgers graag een realistisch kijkje in mijn leven. Dat gaat van hardlopen tot recepten en alles waar ik tegenaan loop in het leven na kanker. Ook houd ik enorm van vegan koken en bakken en hier deel ik veel over. Door mijn historie is de betrokkenheid van mijn volgers enorm. De engagement rate van mijn account is ruim 7,5%, en met een post bereik ik gemiddeld 50.000 accounts, die net als ik positief in het leven staan en er alles uit willen halen!
Daarnaast heb ik samen met mijn vriend Joost het Instagram account @bemoreunicorn.nl. Nadat ik klaar was met mijn behandeling zijn wij samen op wereldreis gegaan en dit hebben we op ons gezamenlijk account gedeeld. Nu is dit een account waar wij nog steeds ons dagelijks leven op delen in vlogstyle. We laten onze volgers 30.000 volgers graag meekijken in ons dagelijks leven, waarbij vooral onze stories erg populair zijn met een gemiddelde weergave van 25.000 views per story.
Wil je samenwerken op een van de accounts om op deze manier exposure voor jouw bedrijf, merk of product te genereren? Dat kan! Middels gesponsorde posts, stories, winacties of langdurige samenwerkingen kunnen we de online zichtbaarheid van jouw merk vergroten. Inmiddels werken we op beide accounts samen met bedrijven als: Fitbit, Intersport, Nationale Nederlanden, Reebok, Foodspring, Beddenreus, Peaks, Guts & Gusto, Vriendin Magazine en de bloedbank.